مواد غذایی و نوشیدنی برای جلوگیری از نفروپاتی IgA در با
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مواد غذایی و نوشیدنی برای جلوگیری از نفروپاتی IgA در با

برنامه رژیم غذایی سالم می تواند کنترل IgA نفروپاتی کمک، در حالی که غذا اشتباه می تواند وضعیت این بیماری بیماران را تشدید کنند. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در باید پیدا کردن آنچه در غذاها و نوشیدنی ها به منظور می دانم که چگونه به منظور توسعه یک برنامه رژیم غذایی است کلیه دوستانه اجتناب شود.

زیر یک نمای کلی از نفروپاتی IgA قالب است. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات رژیم غذایی شخصی و یا یک لیست از مواد غذایی و نوشیدنی برای جلوگیری از، شما می توانید متخصص تغذیه مشورت آنلاین و یا ترک یک پیام در فرم زیر وارد نمایید.

1 مواد غذایی بالا در سدیم

فشار خون بالا و تورم دو علائم رایج این بیماری نفروپاتی IgA در می باشد. سدیم اضافی می تواند احتباس مایعات و فشار خون بالا را بدتر کند، بنابراین بیماران باید غذاهای غنی از سدیم اجتناب کنند، به عنوان؟ غذاهای فراوری شده، غذاهای کنسرو شده، گوشت خوک، سیب زمینی سرخ شده، و غیره.

پروتئین با کیفیت پایین 2

غذاهای غنی از این نوع ضایعات پروتئین بیشتری تولید می شود و کلیه های آسیب دیده کار سخت تر. سپس، کلیه ها متوقف کردن کار به سرعت، بنابراین بیماران IgA نفروپاتی باید پروتئین با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا لذت ببرید.سفید تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی و ماهی گزینه تنها مکمل پروتئین خوب است.

3 مواد غذایی بالا در پورین

اسید اوریک از پورین تولید به خارج از بدن از طریق کلیه ها تخلیه می شود. اگر کلیه ها می تواند مواد زائد را حذف کنید به طور معمول، اسید اوریک بیش از حد در بدن رسوب و در نتیجه نقرس و سنگ کلیه. بنابراین، غذاهای غنی از پورین در باید اجتناب شود.

4 غذاهای تند

غذاهای تند مانند فلفل قرمز، خردل و الکل می تواند برخی از علائم و عوارض در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در افزایش دهد. به عنوان مثال، الکل می تواند فشار خون را بالا برده و افزایش بار بر روی کلیه ها.

علاوه بر این، این بیماران باید غذاهای غنی از چربی، اسیدهای چرب اشباع، پتاسیم و فسفر اجتناب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی IgA نفروپاتی، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم. ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA و IgA در مواد غذایی نفروپاتی و نوشیدنی ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: